Jump to content
 

Osgod

Members
  • Posts

    2128
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

Everything posted by Osgod

  1. Best two songs on the album left. Tough decision. Going with Tunnels
  2. Absolutely. Fun tune and the lyrics are too much. 😂
  3. I listened to my Spotify of the week mix while doing groceries and all of a sudden this song comes on. I almost shit my pants laughing. 😂😂 Haven’t seen it posted here before.
  4. Who do you think buys his stuff!? AVA fans, sure. But that’s not the biggest fanbase. I‘m sure most of customers are still Blink fans. And every sane Blink fan should be pissed of by constant comments like that. And pisser of people are not the greatest buyers...sales 101 lol. I mean I‘m more a Tom fan than a Mark and Travis fan but that’s just annoying.
  5. I know. From a business standpoint it’s smart. But he will anger Blink fans who can’t take this shameless namedropping and selfpromoting anymore. And this will hurt him more than the number of likes on such a post.
  6. I‘m a Tom fan and like AVA as well (don’t care for his space company...) but he needs to shut the fuck up! It’s so weak to always brag about this and that and posts like that don’t help him.
  7. Na na na na na na na na na na na na na when I‘m sober
  8. Haha yeah saw that too. I saw him live end of 2017. was a solid performance. Have done of his older songs on my playlist.
  9. Wasn’t Travis dating Paris Hilton during that time? I saw +44 in Munich I think in 2007 and Paris was there walking next to us. Ah fun times.
  10. This! It‘s not that he was too busy doing other shit. He just lacked creativity and had no outside influences to push him. I mean he had no confidence to write new material without Tom so he brought in Feldy. It was like that years ago with the second +44 record.
  11. Nice songs. I still always get this special feeling when either Tom or Mark/Travis release a new song. Really can’t wait for the new album.
  12. Yeah I got that. But still strange that they didn’t do another record later. Mark should have had a lot of freetime while Tom was doing AVA stuff. Thanks! Can’t wait for part 2.
  13. Maybe I missed it, but did he answer why there haven’t been a second +44 record?
  14. Yeah I was really surprised too. I like some of their old stuff, most of the newer stuff is pretty boring. But this new record is great. Hope they reschedule their dates in Germany. Wanna see them live.
  15. The whole record is amazing. That’s how pop punk should sound like.
×
×
  • Create New...