Jump to content
 
caillou

The Wrestling Topic

Recommended Posts

Randy Orton is my favorite part of WWE. My favorite WWE wrestler. I love the guy and the crowd does to. He's a heel that everyone can't help but love.

I'm calling this right now:

Vince comes back, goes to fire him, Steph's there, they're ready to do it

Shane O Mac comes out and puts his dad in his place.

Share this post


Link to post
Share on other sites

What a shitty Raw. What was the point of squashing Jericho? And to make Orton out as badass? Jericho has played the role of weasel perfectly, but tonight was too far.

And Cena is sooooo borrrrrrring. He's trying to be like Hulk Hogan or some shit with his segments and its ridiculous

Share this post


Link to post
Share on other sites

Damn who watched Raw today?

That kick Randy Orton did looked like it actually hurt

Did you see CM Punk land on his neck?  That was crazy.

I want JBL to kick Cena's ass at Rumble but I'm guessing it'll just be stupid bullshit and Michaels will join Cena or something.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am I the only one that thinks Jim Ross looks so stupid when he talks?

His mouth doesnt even open hardly. I could never accept the way he looks when he talks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am I the only one that thinks Jim Ross looks so stupid when he talks?

His mouth doesnt even open hardly. I could never accept the way he looks when he talks.

He has Bells Palsy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am I the only one that thinks Jim Ross looks so stupid when he talks?

His mouth doesnt even open hardly. I could never accept the way he looks when he talks.

He has Bells Palsy

Explains why hes an announcer.

But dang, Randy did really kick the mess out of Vinces head.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am I the only one that thinks Jim Ross looks so stupid when he talks?

His mouth doesnt even open hardly. I could never accept the way he looks when he talks.

The Bells Palsy will do that to a man

Share this post


Link to post
Share on other sites

Damn who watched Raw today?

That kick Randy Orton did looked like it actually hurt

Did you see CM Punk land on his neck?  That was crazy.

I want JBL to kick Cena's ass at Rumble but I'm guessing it'll just be stupid bullshit and Michaels will join Cena or something.

Yeah that was ridic, I'm surprised he didn't actually hurt himself then. And I can't wait for Rumble, don't particularly like Cena but don't really consider JBL as a worthy-enough title holder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yeah I think it's 1am British time. I'll be watching it tomorrow though I think.

Matches are the Royal Rumble itself obviously. 21 participants confirmed so far, 9 wildcards. Hope we get a really funny/unexpected return. Pretty sure Umaga will be back but I've got my fingers crossed for like..The Rock haha.

Then there's Cena vs JBL (w/ Shawn Michaels in his corner) for the WWE title

Jeff Hardy vs Edge for the World Heavyweight title

Jack Swagger vs Matt Hardy for the ECW championship

Then some pathetic diva match which no-one cares about.

I soooooooo badly hope that MVP wins the rumble!

Share this post


Link to post
Share on other sites

We're getting the Rumble tonight on ppv...Can't wait.

I'm curious if Vince actually got injured.  The rumor is he had a real concussion.  I hope he's not though because I want some shit to go down with Orton and him asap.

I bet Orton will win the RR though.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aight guys, Rumble predictions!

Cena vs JBL (w/ Shawn Michaels in his corner) for the WWE title

This one, I think is pretty obvious. Shawn Michaels will help that faggot

Cena out and Cena will win. Undeservingly. Again.

Jeff Hardy vs Edge for the World Heavyweight title

Edge wins with assistance from Christian.

Jack Swagger vs Matt Hardy for the ECW championship

Matt Hardy wins.

Randy Orton comes to the rumble, gets the OKAY from Shane O Ma which

sparks up family controversy.

Jericho sadly wins the rumble.

Share this post


Link to post
Share on other sites

We're getting the Rumble tonight on ppv...Can't wait.

I'm curious if Vince actually got injured.  The rumor is he had a real concussion.  I hope he's not though because I want some shit to go down with Orton and him asap.

I bet Orton will win the RR though.

Did you see Orton kick him? That junk wasnt fake.

>http://www.youtube.com/watch?v=SJKC7zj7glc

I honestly think that yes, kick Vince was in the script, but I dont think Orton meant to kick him that hard.

Not that it could have been acting, but I think he immediately was like "shit.."

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...