Jump to content
 

The Tom Delonge Thread


Shit Poster
 Share

Recommended Posts

2 hours ago, Ghent's Brother said:

I think people have forgotten what that old Modlife office space looked like.  2 stories, big glass windows, tall ceiling/wide open cubicle areas.  His own studio and AvA rehearsal space attached.  I think there might have been some Macbeth offices there too.  It was legit.

Abandoned houses with the lights on...

Link to comment
Share on other sites

Yeah I'll be the first to admit that Tom's recent actions the last few months/years have been bizarre and needy at times, but I would hardly constitute this as a "meltdown" - sure, it's totally plausible that he's desperate for attention and freaking out and reuniting BCR is just an attempt to save face. But he's a human just like anyone else, so maybe, idk, he's proud of something that he created years ago that had an impact on people and himself? It's a normal reaction to want to bring things back together that you may be passionate about if its a genuine thing. Not saying this is what's happening here, but I think we are using "meltdown" way too liberally here lol. Sure, Tom's crazy, this isn't news. Maybe I'm just overly positive and optimistic about things, but maybe he just likes BCR and after not playing music for a while he's itching for it again?  Just a thought :) Too much fault found in everything the guy does (not an apologist for Tom, but seriously, can we not?) Just my 2 cents, not trying to stir the pot.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

31 minutes ago, Ghent said:

You miiight be a tombot if:

You get offended at the assertion that Tom is having a meltdown. 

lol jesus christ. what are we 12? 

1- i'm not offended in the slightest, i don't even know with what context you made that assumption (in fact, you seem to be the one obsessing over said "meltdown")

2- i was just trying to put a rational perspective on things

3- "you miiight be a tombot if" - i dont get why that's a thing. i like blink-182, and yes, i do enjoy some of tom's other music. i don't consider myself to be a "tombot" at all...  why the fuck do people try and put other people down with stupid labels like "tombot" - we're all fans of the same god damn band... 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Olidamus said:

"doing stuff" is not employment. Most people "do stuff" even alcoholics and drug addicts with no jobs "do stuff".

He's unemployed.

To The Stars is still a retail shop. Sure, it's a bunch of UFO / Nonsense project bullshit, but it's still a physical retail store that sells merchandise, alongside the online store.

Link to comment
Share on other sites

tom quit blink to make his dreams come true. he wanted to be succesful in other fields, he wanted to release books, movies, documentaries, he wanted to be in history books as the most influental ufologist.

he had worked on this idiotic plan since 2013. then he even quit his succesful band to have time. 2+ years passed without him being in blink, and his "important" projects are still invisible.

so everytime when he starts tweeting about bcr or blink, yeah, that's a minor meltdown. because it's the silent acceptance that his super important projects are meaningless. people don't care about them. people only care about the goofy musician tom delonge.

(what are you expecting? a raging mental breakdown? only that would be classified as a meltdown?)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

31 minutes ago, phillyguitar92 said:

lol jesus christ. what are we 12? 

1- i'm not offended in the slightest, i don't even know with what context you made that assumption (in fact, you seem to be the one obsessing over said "meltdown")

2- i was just trying to put a rational perspective on things

3- "you miiight be a tombot if" - i dont get why that's a thing. i like blink-182, and yes, i do enjoy some of tom's other music. i don't consider myself to be a "tombot" at all...  why the fuck do people try and put other people down with stupid labels like "tombot" - we're all fans of the same god damn band... 

You're totally acting like an offended Tombot right now.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, phillyguitar92 said:

lol jesus christ. what are we 12? 

1- i'm not offended in the slightest, i don't even know with what context you made that assumption (in fact, you seem to be the one obsessing over said "meltdown")

2- i was just trying to put a rational perspective on things

3- "you miiight be a tombot if" - i dont get why that's a thing. i like blink-182, and yes, i do enjoy some of tom's other music. i don't consider myself to be a "tombot" at all...  why the fuck do people try and put other people down with stupid labels like "tombot" - we're all fans of the same god damn band... 

Holy shit did I trigger you?!

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, phillyguitar92 said:

Yeah I'll be the first to admit that Tom's recent actions the last few months/years have been bizarre and needy at times, but I would hardly constitute this as a "meltdown" - sure, it's totally plausible that he's desperate for attention and freaking out and reuniting BCR is just an attempt to save face. But he's a human just like anyone else, so maybe, idk, he's proud of something that he created years ago that had an impact on people and himself? It's a normal reaction to want to bring things back together that you may be passionate about if its a genuine thing. Not saying this is what's happening here, but I think we are using "meltdown" way too liberally here lol. Sure, Tom's crazy, this isn't news. Maybe I'm just overly positive and optimistic about things, but maybe he just likes BCR and after not playing music for a while he's itching for it again?  Just a thought :) Too much fault found in everything the guy does (not an apologist for Tom, but seriously, can we not?) Just my 2 cents, not trying to stir the pot.

You must be new to this or something.....let me help you out.

BCR is NOT getting back together!!!! Just like it wasn't last year when Tom said the same fucking. Just like the thousands of other times bullshit comes out of Tom's mouth that never happens.

Stick around for a bit, after year you will come to discover that about 90% of the what comes out of Tom's mouth is good old fashion bullshit.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Olidamus said:

You must be new to this or something.....let me help you out.

BCR is NOT getting back together!!!! Just like it wasn't last year when Tom said the same fucking. Just like the thousands of other times bullshit comes out of Tom's mouth that never happens.

Stick around for a bit, after year you will come to discover that about 90% of the what comes out of Tom's mouth is good old fashion bullshit.

HEY... He wants to, he's just finding it hard as hell to commit 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Olidamus said:

You must be new to this or something.....let me help you out.

BCR is NOT getting back together!!!! Just like it wasn't last year when Tom said the same fucking. Just like the thousands of other times bullshit comes out of Tom's mouth that never happens.

Stick around for a bit, after year you will come to discover that about 90% of the what comes out of Tom's mouth is good old fashion bullshit.

I never said they were getting back together. All I said was a possible thought process in Tom's head that he might like the idea of doing more BCR and why he's talking about it. I'll be the first to agree that the chances of that actually ever materializing are probably less than 5%. All I was doing was just giving an opinion. Others seemed to jump on it like I was saying "all hail Tom he's bringing back the BCR days" lol that's all..

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, phillyguitar92 said:

I never said they were getting back together. All I said was a possible thought process in Tom's head that he might like the idea of doing more BCR and why he's talking about it. I'll be the first to agree that the chances of that actually ever materializing are probably less than 5%. All I was doing was just giving an opinion. Others seemed to jump on it like I was saying "all hail Tom he's bringing back the BCR days" lol that's all..

Very reasonable and sensible posting. I'm so sorry, they'll beat it out of you. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...