Jump to content
 

darkarrow

Members
  • Content Count

    2234
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

darkarrow last won the day on January 17 2013

darkarrow had the most liked content!

Community Reputation

547 Excellent

About darkarrow

  • Rank
    Gentlemen
  • Birthday 05/31/1989

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    OH

Recent Profile Visitors

1190 profile views

Display Name History

  1. darkarrow

    The blink 182 general discussion topic

    To chime in on the word filter topic, if there was a way to keep it in the sub forum it originated from, that would make sense, but it being board wide just makes it confusing to people who don't check the entire site.
  2. darkarrow

    Game of Thrones - Season 8

    I got so bored with the last two seasons. Show fell off hard.
  3. darkarrow

    The blink 182 general discussion topic

    LMAO It's true though, be careful guys
  4. darkarrow

    The Tom Delonge Meltdown Watch Thread (Meltdown Inactive)

    Isn't Netflix technically in huge debt? I think a lot of large companies operate that way somehow. Idk
  5. darkarrow

    The Tom Delonge Meltdown Watch Thread (Meltdown Inactive)

    Plus Love was a semi-soundtrack, sorta kinda.
  6. darkarrow

    Simple Creatures New Song!

    So Wrong It’s Right was alright too. Anything past that is utter crap.
  7. darkarrow

    The blink 182 general discussion topic

    I really really wish they would leak the blinkumentary already, seems like something we should have seen some sort of version of by now.
  8. darkarrow

    Dogs Eating Dogs

    Sweet action! Thank you!
  9. darkarrow

    Dogs Eating Dogs

    I love the EP. Has anyone bought the pseudo physical copy that’s on amazon? It’s not official but I’ve always wondered what the disk looks like.
  10. darkarrow

    2018 "New Album News" Thread

    He's starting to really gray on the sides there, makes me feel old lol
  11. darkarrow

    The blink 182 general discussion topic

    You mean the Blink synth elements?
  12. darkarrow

    The blink 182 general discussion topic

    What's wrong with Pretty Little G irl? (besides the rap part which I understand the distaste for)
  13. darkarrow

    Video Games Thread

    That game is awesome as well, the tatooine level was kinda open world and you had to trade pod racer parts around as Qui Gon to get Anakin's podracer ready, it was pretty tough to figure out the right trades.
  14. darkarrow

    Video Games Thread

    That game was awesome! I couldn't get past the first naboo level when I was a little kid lol
  15. darkarrow

    The Tom Delonge Meltdown Watch Thread (Meltdown Inactive)

    I mean really though, what do you expect from people on this board? You just now how insane it was for you to do that and you're brushing it off in the attempt to make everyone forget about it lol
×