Jump to content

Champ182

Members
  • Content count

    2411
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

Champ182 last won the day on September 11

Champ182 had the most liked content!

Community Reputation

2089 Excellent

About Champ182

  • Rank
    Mark Tom and Travis Show

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Recent Profile Visitors

1113 profile views

Display Name History

  1. He's been obsessed for years, the good thing is his obsessions have kept this board alive in many ways!
  2. Champ182

    The blink 182 general discussion topic

    Lots of LA people go there all the time, it's just something fun to do and you can roll in with an annual pass whenever you want if you have the money to throw down, I'm sure they have the FastPass or whatever it's called that gets you in faster lines too. Just as a comparison in my city we have a huge/popular zoo and families go there all the time just like for a fun weekend activity, I can only imagine having Disneyland that close and being rich enough to throw down a few thousand bucks for annual passes for the whole family and just going to hang for a few hours whenever you wanted.
  3. Champ182

    The blink 182 general discussion topic

    This is fucking hilarious hahaha when Say It Ain't So comes in for a half second I almost lost it
  4. Haha I was a freshman in high school AKA prime Blink fandom, never heard anybody come up with that theory though. Pretty hilarious, why did anyone think that?
  5. hahaha WHAT? I missed this, please tell the story
  6. Champ182

    2018 "New Album News" Thread

    Yeah I remember him specifically saying in a Cheetah vid or the MTV doc, "usually I just come to the studio for my drums but this time I'm staying the whole time" but then they took way longer than expected and he had to go on tour. There's a good chance they're either A) recording to a click track/drum machine right now and Travis will fill in his parts later, or B ) working on things that Travis has already laid down drums for before his blood clots factored in.
  7. Champ182

    Favourite Blink Lyric of all time?

    Damn I forgot how great Lemmings' lyrics were. I haven't listened to it in awhile, still hits you right in the gut.
  8. Champ182

    Favourite Blink Lyric of all time?

    Sort of an unconventional pick, but "I guess this is growing up" turned out to be such a perfect summation of the band and the subject their lyrics all kinda revolved around for most of their career. The struggles and fun and shittiness and weirdness and hilarity and sadness of navigating the adult world when you still feel more like a stupid kid.
  9. Champ182

    Favourite Blink Lyric of all time?

    Both of those songs fucking suck, no need to diss one to prop up the other
  10. Champ182

    We need to talk about Matt Skiba

    I gotta assume it's satirical, I mean if someone knows the Lawrence Arms and the Menzingers they probably know Alkaline Trio, but I'm praying it's sincere.
  11. Champ182

    We need to talk about Matt Skiba

    Oh my god that article hahaha. Here's the online version, it's from the Portland Mercury: https://www.portlandmercury.com/events/20567774/alkaline-trio-together-pangea They even link to Radio which came out in 2000, it's got to be some kind of joke right??
  12. Champ182

    We need to talk about Matt Skiba

    He apparently named his motorcycle after her?
  13. Champ182

    We need to talk about Matt Skiba

    weird guy
  14. Champ182

    All Star But It's Sung By Blink-182

    "foreyead" was funny! I'm impressed by the dedication and piecing all of this together
  15. Champ182

    How often do you listen to blink?

    Yeah spring/early summer is definitely when my pop punk interest comes back up, this time of year I tend to get back around to the indie stuff I love like Rilo Kiley, Bright Eyes, Cursive, Hop Along, Cymbals Eat Guitars, Ratboys, the Shins, etc. A cool thing that has happened the past few years is that there are a bunch of bands getting out there who have mixed the type of indie rock I like with the type of pop punk I like so it's a good time for me as a music fan haha. For example: Modern Baseball, Smith Street Band, Jeff Rosenstock, Thin Lips, Joyce Manor, PUP, Waxahatchee. Check em out if you haven't.
×